"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2011. június 16., csütörtök

Díjak

Az esélyegyenlőség és önkéntesség évének alkalmából meghirdetett irodalmi pályázat számomra különleges végkifejletet tartogatott: az országos eredményeket tekintve első lettem vers kategóriában. Ennek örömére Budapestre utaztam, és átvettem a nyereményemet. A képek is a boldogságomról tanúskodnak.

Újabb sikerekkel érkeztem ma hozzátok: két antológiában, az Együtt és az Állóháború című kötetekben is megjelenek. Az Együtt egy írókat segítő társaság, ahol részletes bemutatkozással és hat művel jelentkezem. Az Állóháború pedig egy művészeti csoport, a SYA által szponzorált és kiválasztott műveket tartalmaz.
Amennyiben ezeket a köteteket szeretnétek megvásárolni, kérlek benneteket, szóljatok nekem. Természetesen postán is fel tudom őket adni, amennyiben igénylitek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése