"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2011. június 6., hétfő

Írjak a boldogságról. A sikerekről, a tegnap délelőttről, hogy igen, vallóban én nyertem meg az Országos Egy szoknya, egy nadrág verspályázatot. Írjak arról, milyen jó élni, és élni hagyni. Hogy mekkora öröm az, ha van kivel megosztanod az örömöd, tehát magad.

Írjak a szomorúságról. Arról, hogyan törhet el minden egész... Hogy lesz űr a szívben, a lélekben, hogyan tűnik el a remény és a bizalom. Írjak mindazon nagy szavakról, amik bennem égnek. Arról, hogy mire vágyom, mi az, ami hajt. Vessem szenvtelenül papírra, hogy mi bánt, mi mocskolja be kegyetlenül a lelkem, mi az, amiért ölni tudnék.

Írjak arról, hogy milyen jó nekem. A felszín alá nézve sem jössz rá arra, hogy ki vagyok. Sosem ismersz meg, sosem lehetsz a részem. Az általad könnyedén fröcskölt szavak bennem mély sebet hagynak, és sosem fogok elfelejteni, amit mondtál.

Írjak arról, hogy milyen vagyok. Én nem feledem el honnan jöttem, viszont azt sem vagyok hajlandó megtagadni, ahová tartok.

"Neked semmi keresnivalód sincs a magyar irodalomban. Ehhez te éretlen vagy."

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. "Neked semmi keresnivalód sincs a magyar irodalomban. Ehhez te éretlen vagy."

    Nem tudom ki írta ezt Neked, de elmehetne tanulni... magyart.... emberséget!!!!!!
    Mai szép magyar szóval az illető: köcsög.

    Senki nem születik semminek, mindent véres verejtékkel tanulunk meg. NEKED életcélod az irodalom. MENJ azon az úton, amin elindultál! Nem lesz könnyű! KITARTÁS!!!!!!

    Akik szeretnek, melletted állnak!

    További sok szép művedet szeretném olvasni!

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom a fenti hanghoz.
    "Akik szeretnek, melleted állnak!" Jó, akkor nézzük meg ezt a kettö "spanyol bika verébgerinccel" rendelkezö mondatot.
    "Neked semmi keresnivalód sincs a magyar irodalomban. Ehhez te éretlen vagy."
    A frusztráció a következö ebben a kijelentésben. A mondatok szerzöjének sajnos nincs keresnivalója az európai irodalomban. Egy szürke keleturópai ismeretlen marad, európai gondolatokra éretlen. Valószínüleg tehetség hiányában. Ez fáj természetesen. Ezért választja kínjában a vesztesek pozízióját: szenvedj, mert én is szenvedek. Emberi gyöngeség, Dóri. Légy erösebb, és bocsáss meg neki. Akkor begyógyul a seb, amit neked okozott! Ez sima "keresztény-gyógyszer". Ès gondolj közben mindazokra, akik melletted állnak.
    Liebe Grüße
    karl

    VálaszTörlés
  4. Mind a Pistával, mind a Karcsival egyetértek.
    De a legfontosabbnak azt tartom, hogy amíg valakinek örömet szereznek a soraid, amíg a sivár, szürke hétköznapokban a legnagyobb bajok közepette is egy kis fényt hoznak az ember életébe, addig ne hagyd magad. Azt, hogy hol a helyed, te tudod. És majd megmutatja a jövő. De írj, hogy legyen egy kis öröm a napjainkba.

    VálaszTörlés
  5. Menni fog! Köszönöm a támogatást! Karcsi, jelentkezz be követőmnek:) Nagyon rosszul estek a fent említett szavak, rosszkor jöttek. Féltem, hogy egyedül vagyok. Bebizonyosodott, hogy nem. Köszönöm.

    VálaszTörlés