"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2012. március 11., vasárnap

Felejteni akarok

Az óramutatók táncolnak, a fények villannak, a molekuláid, a sejtjeid csak engem akarnak, megtartani akarlak, a tested vágya nem zavarhat,

csak élvezem, mert már te vagy az életem, az egyetlen gond, hogy féltelek, én így még nem éltem, hogy ennyire megszerettem a rosszat,

sosem akartam én, de mikor veled egy kupacba hordott a szél, én azt hittem végre vége, kérlek, csak legyen már béke,

odabenn, a háborgó szívben, legyen végre gyógyír ez a szerelem, hadd próbáljam fel az új színem, hadd csodáljam a legszebb tested, hadd éljek

a bűnös emlék nélkül, kérlek hagyjon el végül,

ez a mocskos látomás, legyen ez a végállomás,

legyen ez egy örök nász

soha többet gyász!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése