"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2009. december 17., csütörtök

áááááron.

Na, ne már!!! Be kell vallanom, hogy ez a kedvenc férfi nevem. Ha egyszer, valami szerencsétlen elvesz feleségül, és én szülök neki egy miniférfit, akkor a gyerkőcnek Áron lesz a neve. Ez így van rendjén.Sajnálom Áron, ég veled!

Ma, szintén átfagyva, az esti órákban Böhönye felé vettem az irányt, mert meg volt az egész énekkar hívva. Koncertet kellett adnunk, méghozzá nekem ebben különleges szerepem volt. Minden versenymű után kiszambáztam a mikrofonhoz, és egy-egy csodaszép idézetet elmondtam a nagyközönségnek. Láthatóan ennek akkora sikere volt, hogy az este végén, ( a megvendégelős résznél) több idős néni, és még a pap is odajött hozzám, hogy gratuláljon az estéhez. Egyszóval csodás estém volt, no meg aztán a falusi ízek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése