"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2009. december 13., vasárnap

tamás.

Tamás. Ő az első kieső.
Valójában rengeteg Tamás nevű embert ismerek, főleg, hogy édesapám és az öcsém is erre a névre hallgat. A hozzám legközelebb álló Tamás nevű ismerősöm is íjászkodik, csakúgy, mint én. Amiért őt tisztelem, az az emberekhez való hozzáállása, a humora és a stílusa.
Tavaly a születésnapomat egyik ismerősömnél tartottuk. Számomra ez egy meglepetés buli volt, mivel én csak annyit tudtam, hogy szombat este 7 órára kell érkeznem a megadott lakásra. Tortával, sütikkel, apró finomságokkal vártak. Kellemesen mulattuk az időt, amikor Tomi szót kért, és bejelentette, hogy hozott nekem ajándékot. Rengeteg, csodaszép ajándékot kaptam azon az estén, és valójában nem tudtam magammal mit kezdeni. Legnagyobb meglepetésemre, Tomitól egy gitárt kaptam, amit ő, saját maga készített.
"Íjászpályámon"is többször egyengetett már Tomi, amiért nagyon hálás vagyok. Az iskolában több Tamás nevű barátom is van, de mégis, ha ezt a nevet hallom, egy nálam sokkal idősebb férfi jut eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése