"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2009. december 13., vasárnap

luca.

Mi lehet egy nőnek a legnagyobb ajándék karácsony táján? Sokaknak parfümök, eljegyzési gyűrű, vagy csupán a gondolata annak, hogy van, akitől ajándékot fog kapni. Sosem szeretettem a hagyományos karácsonyi ajándékokat, mindig valami másra, valami fontosabbra vágytam.

December tizenkettedikén, hajnali 3 órakor keltem, mert várt rám Bécs, ahol jelenleg a vásárok forgatagába kíván utazni minden második turista, velük együtt én is. Annak ellenére, hogy rengetegszer jártam már Bécsben, felettébb élveztem az utat. Nos, mint említettem, a hajnali órákban volt annyi életerőm, hogy belenézzek a naptárba, ahol hatalmas, neon sárga betűkkel villogott a következő felirat az arcomba: LUCA-NAP.

Elhatározásra jutottam: megtalálom a népi jövendölés segítségével annak a szerencsétlen(?) férfinak a nevét, aki majd remélhetőleg a férjem lesz. Telefonkönyv, papír, toll elő és máris kezdődhet a nevek összegyűjtése. Tizenkét férfi... És rengeteg emlék...

Máté
Balázs
Márk
Ákos
Péter
Pál
Dávid
Tamás
Áron
Csaba
István
Ágoston

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése