"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. január 17., vasárnap

változások

A tegnapi verseny után torokfájással ébredtem. Rettenetese émelyegtem, azt hittem, csak álmodom. De akkor már ébren voltam, sőt már kedvem sem volt vissza aludni. A tegnapi napot Pápán töltöttem kedvenc íjászaim társaságában. Kora reggel indultunk, és meglehetősen fáradtan-de időben odaértünk. Az eredményeim nagyon jók lettek, ahhoz képest hogy előző héten azt mondtam, hogy inkább nem is indulok a versenyen. Én, aki TNI kategóriában indulok, és általában egyedül vagyok, most ellenfelekre(!) találtam. Végre, valahára sikerült úgy győznöm, hogy igazi kihívás lehessen. Szóval, most örülök.
A bejegyzés címe: változás. Olyan változásról van most szó, ami nem hasonlítható össze azzal, amikor beülsz a fodrászhoz és koromfekete hajat kérsz, mert meguntad a szőke tincseidet. Ez tőlünk független változás. Egy évvel ezelőtt találkoztam egy hímmel, nevezetesen Gyurival, aki hivatásos íjászként tengeti életét. Egy évvel ezelőtt ugyanitt, ugyanekkor találkoztunk. És íme a kép, hogy milyenek voltunk 2009-ben, és milyenek vagyunk most.Gyuri nem változott sokat külsőleg, inkább rajtam szembetűnő a változás. Szerinted Gyuri?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése