"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. február 18., csütörtök

holnap születésnapom van, Daniel

Holnap van a születésnapom.
Február tizenkilenc, a nemzetközi férfinap. Éljen! Sikerült, az egyik legnagyobb feministának a nemzetközi férfinapon megszületnie. Ilyen az én formám.
Február tizenkilenc, Zsuzsanna napja.
Február tizenkilenc, a születésem (majdnem halálom) napja. Édesanyám hajnali három felé forgolódott az ágyában, nem tudott elaludni. Addigra én már úton voltam. Akkor kezdődött minden el. Ezután bement a kórházba, és akkor közölte az orvos: lehet hogy nem lesz gyerek, azonnal szülni kell. És így történt, csakhogy én megszülettem és most itt vagyok, és egy nap múlva tizenhat leszek.
Február tizenkilenc, péntek. Végül is csak egy nap, amikor talán néhányan elkésnek, alszanak, teniszeznek, újságot olvasnak, fogat húzatnak, új ruhát vesznek, vagy éppen csak átkozzák ezt a napot, azért mert nem nyertek a lottón. Nekem (és talán a barátaimnak is) többet jelent.
Február tizenkilenc. Csak egy nap. Csak az én napom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése