"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. február 12., péntek

jól vagyok.

Sokak kérésére indokolom az előző bejegyzésem. Szerencsére még élek, és nem adom fel. Bizonyos időközönként, amikor például ötszáz szavas esszét kell írnom a globalizációról, vagy a magyar felvilágosodás nevezetes személyeinek életét és hányattatásait kell taglalnom, akkor egy rövidebb ideig- a rám nehezedő stressz és megpróbáltatás miatt- rosszul vagyok. Ilyenkor eltűnnék a Föld nevű bolygó felszínéről, ásnék egy kis gödröt az udvaron, és oda menekülnék téli álmot aludni.Az ilyen időszakokat is túl kell élnem, hiszen ezek nélkül nem lenne értelmes és izgalmas az életem. Ezenkívül mindenkinek vannak rosszabb és jobb hetei, napjai netán évei(!). Szóval, aggodalomra semmi ok, egyszerűen csak jobbnak láttam leírni mindazt amit érzek. Örülök, hogy ennyien érdeklődtök a novelláimról. Hamarosan feltöltök egy újabb, még publikálatlan művet.
Meg akarok felelni magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése