"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. április 8., csütörtök

álomország

Álomország bejárata csodaszép, nagy cirádás kapu fogad minden látogatót. Amint belépsz, rácsodálkozol arra, hogy milyen tökéletes itt minden. Kívánsz egy nagyot, és helyette kapsz sok-sok aprót. Ezeknek talán jobban örülsz, boldoggá tesz a tudat, hogy a sorsodról gondoskodtál.

Tegnap én is beléptem a hatalmas, díszes kapun. Csodásan megfodrászolt hajjal, magassarkúban betipegtem a galériába, ahol mindenki rám várt. Boldog voltam, minden érintésem, pillantásom ezt árulta el. Mindenki ott volt, aki számomra fontos: a család, a barátok, akikre a legrosszabbkor is lehetett számítani, a tanárok, akik az ihletet szolgáltatták. Aztán jöttél Te, nem mellesleg teljesen váratlanul, és kicsivel kerekebb lett a dolog. Akkor mindent ott hagytam volna és elmenekültem volna Veled. Elrohantam volna a legközelebbi padhoz, és faggattalak volna. Volna. De Te bizonyítottál, így elégedetten nyugtáztam: meg akarlak ismerni.

Most is éppen Álomországban sétálgatok, egy csodaszép füves parkban ücsörgök és azon csodálkozom, hogy milyen lenne, ha megmutatnám Neked ezt az országot. A birodalmat, ami elrepít, akárcsak egy jó zene. Legyél része az életemnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése