"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. április 26., hétfő

Helikon III. térdfájás...

Helyzetjelentés: jelenleg az ágyamban fekszem, a laptop az ölemben, a térdem alápolcolva, és a zárójelentésemet olvasom.
Vasárnap reggel a balesetin kezdtem. A térdem bedagadt, és rettenetesen fájt. Az orvos fél órás várakozás után megállapította, hogy röntgenre lesz szükségem, majd eldönti, hogy ad-e szteroid injekciót. Megröntgeneztek, majd megállapította a dokibácsi, hogy a térdszalagom a szakadás szélén áll, így a szteroidinjekcióval pótolni fogja a már szakadt részeket. Nem állhatok rá, sőt tiltva van a mozgás is. Nem mehettem iskolába sem, majd csak holnap kezdek. A kórházban kaptam egy kötést, amit minimum 5 hétig kell viselnem folyamatosan (!). Jelenleg a szemeim ki vannak sírva, és utálok kiszolgáltatott lenni. Vigyáznom kell a lábam épségére, fokozottan veszélyben vagyok- legalábbis az orvos ezt mondta.

Ja, ha valaki esetleg ismer egy gyógytündért, kérem adja meg a telefonszámát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése