"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. május 23., vasárnap

keere

Egy ideje már fontosnak tartom, hogy nevessek. A megnevettetésemmel általában nincs probléma, kifejezetten szeretem, ha valaki próbálkozik. Be kell vallanom, abszolút nincs nehéz dolga annak, aki ezzel próbálkozik. Nos, hasonlóan sikeres vagy Te is a megnevettetésemben. Minden szavad célba talál, sőt általában a fantáziám és a képzeletem határait súrolja. Egy hétig mindig boldog vagyok Veled, vagy melletted. A Veled mindenképpen túlzásnak hangozhat, hiszen nincs köztünk semmi... azt hiszem. A melletted a tökéletes szó, hiszen egész héten igyekszem a közeledben lenni, és várom, hogy ismét boldog lehessek. Szeretem, amikor kijavítasz, kinevetsz, rajtam szórakozol. Nem igazán sért az sem, ha éppen nem tudom eldönteni, hogy gyermeki komolytalansággal vagy tökéletes komolysággal igyekszel mosolyt csalni az arcomra. Ne változz meg, kérlek! Így vagy tökéletes minden olyan embernek, akinek szüksége van a nevetésre. Csakúgy, mint nekem.
Tisztában vagyok azzal, hogy ez így elég direkt, de nem érdekel. Minden bizonnyal, sosem veszel majd tudomást erről az irományról, hiszen nem érdekellek...
A saját tökéletességeddel igyekszem majd megköszönni Neked a sok mosolyt és hangos kacajt. Remélem nem csak ezért lehetek majd hálás...


(Szóval Keere, ez az eredeti verzió. Mint látod, abszolút nem alakítottam rajta semmit. )

2 megjegyzés:

  1. csak hogy tudd...
    1:fejből tudom a blogod ciimét...ne kérdezd miért, mert fogalmam sincs
    2:csipkebokor-vessző
    3:ne kérdezd miért, de gondoltam megnézem a 2010 májusi bejegyzéseket és láss csodát, itt vagyok(ezt a puszta zsenialitásomnak tudom be)
    4: azért valld be nem kellett sokat várnod hogy ismét és ismét boldog lehessél
    5:nagyon sziivesen kinevetlek bármikor
    6:ne is sértsen hogy nem tudod eldönteni hogy milyen moodon csalok mosolyt az arcodra, mert egyrészt ez teljesen lényegtelen, másrészt én sem tudom eldönteni
    7:nem igyekszem mosolyt csalni az arcodra, hiszen megy ez bármi erőfesziités nélkül, ez nálam természetes
    8:helyesen iirtad, tökéletes vagyok
    9: nem igazán tudom, miről kéne látnom, hogy nem alakiitottál rajta semmit, azt se tudom, hogy ez mennyiben változtatna rajta, de nem is igazán érdekel...azt látom rajta hogy őszinte és ennyi elég is
    és végül 10: elkoptak az ujjaim...

    VálaszTörlés
  2. JajjjKeere!!!:))) (L)

    (csak, hogy tudd, még híres is lettél: a könyvben is benne van ez a szösszenet)

    VálaszTörlés