"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. május 30., vasárnap

Szex és New York 2.

Ritka és kivételes esemény történt velem a mai napon: moziba mentem, Anya ötlete alapján, miszerint "gyereknapon mindenki megérdemel egy kis kényeztetést" .Nem túl gyakran járok moziba, mivel sokkal kényelmesebbnek és nyugodtabbnak tartom azt, ha otthon, egy bögre kávé vagy kakaó mellett nézhetem végig a kiválasztott filmet. Azt hiszem, hogy a kezdő félig felnőtt jelző tökéletesen jellemzi a saját magamról alkotott képemet. Nem tartom magam elég érettnek egyedül, felelősségteljesen élni, de azt hiszem, egyéb dolgokban jól haladok...De persze, attól függetlenül, hogy nem érzem magam, a szó szoros értelmében, gyereknek, elfogadtam az invitálást. Négy barátnőm- Carrie, Samantha, Charlotte és Miranda- társaságában néztem meg a filmet, amiben egy rövid időutazást tettünk Abu Dhabi-ba. Kalandoztunk a Közel-keleten, pasiztunk, és persze-ahogy azt eddig megszokhattuk- vásároltunk ill. luxuskörülmények között éltünk közel egy hétig. Ja és járunk rendőrségen, szexeltünk a vízparton és partyztunk. Azt hiszem, annak aki még nem látta a filmet, nem árultam el annyi mindent, inkább csak a részleteket. Ajánlom mindenkinek, aki szeretne nevetne, kicsit pikantériázni, szórakozni és megismerni Abu Dhabi pasikínálatát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése