"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2011. április 27., szerda

Isten!

Isten! Hozz nekem egy mázsa erőt,
adj nekem békét, hadd lássam szeretőm.
Hozz nekem egy mázsa jókedved,
hogy szívvel érezzek, szeressek.
Hozz nekem egy mázsa kitartást,
hogy beléphessek és kapjak áldást.

Isten! Add nekem mindazt, amire vágyom,
vagy vedd el vágyam, s nem lészen álmom.
Add nekem meg a lehetőséget,
kínálj kihívást, bús küzdelmet.
Add nekem mindazt, miért a többi sóvárog,
adj jogot, hogy megmentsem a sóvárgót.

Isten! Felejtsd el kívánalmaim!
Nem kérek igazán én semmit,
Csupán hogy házadba lépjek,
fogadj el így, ahogy s miként élek.

2 megjegyzés:

  1. Kérdeztem töle, hogy mit szól
    az utolsó négy sorhoz.
    Ùgy válaszolt, mint mindig.
    Szavak nélkül, valahogy telepátiával.
    A válasza tetszett: elfodag!

    VálaszTörlés