"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2011. április 19., kedd

Valamit mondtál a szerelemről

Valamit mondtál
a szerelemről, a játékról,
de befejezetlen áll
nem hallok többet e két szóról.

Valami olyan volt,
hogy szeretsz te engem
de meg nem érheted a kort
amiben tied leszek.

Valami hasonló volt.
Te sírtál az erőtlenségtől,
ordítottál, zakatolt
a lelked, a tar vágányról.

Valami szerelem volt
kínkeserves, éles
rendre-módján elmúlott
benne elvéreztem.

Valamit játszottunk is,
te nevettél, én a melleden feküdtem
aztán mennydörgés, Isten is
megjött hozzánk,szerelmet hintett.

Valamiféle virágpor volt
a mennyországtól a pokolig
Ez szent ajándék volt
az élettől a halálomig.

Valami bizonyos lett:
(ím, ezt én sosem feledem)
Tiszta szívvel érezni, lássék
szerelemmel szeretni nem játék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése