"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2011. december 1., csütörtök

Én őt vágyom

Néha még érzem azt az illatot, ami akkor csapott meg, ha veled voltam. Kesernyés, hideg téli illat volt, de ez akkor nem számított, mert az a te illatod volt.

Az utcán állok, már hét óra is elmúlott, most végeztem táncon. Még érzem a kezemben a partnerem erős szorítását, még a tüdőmben táncol az a levegő, amit az emeléseknél szívtam mélyen magamba. Talán még a derekam is arra az utolsó forgásra emlékszik, amit az imént fejeztünk be. Az utca nagyon hideg: emberek sétálnak hazafelé csendben, a munkától megfáradtan.

Már nagyon fázom, mennék haza, szeretném, ha forró karodban aludhatnék végre el, és nem keltene fel a hideg, téli szél. Érzem, ahogy az orrom egyre hidegebb lesz, szinte már fagyos az idő. Ismerős motorhangot hallok a közelben, végre mosolyog a szívem: mindjárt itt vagy értem.

Elindulok a tánciskola kapujából, egyenesen a nyílt utcára: az autó ebben a pillanatban állt meg, már csak a meleg motor viaskodik a jéghideg levegővel. Egy magas férfi kiszáll belőle, az ajtót finoman becsukja, egy lágy mosoly táncol az ajkán. A szemembe néz, egyre szebben mosolyog, egyre ráncosabb lesz az arca. Belém karol, szorosan magához húz, belesuttogja a fülembe a szent szót. Csak ölel, egyre szorosabban, egyre merevebben tart, érzem, hangosan ver a szívem, mindjárt kiugrik a helyéről, dübörög bennem a szerelem. A jéghideg kertkapunak dönt, csak lágyan érzem, mert megcsókol. Olyan mély, tiszta és őszinte erővel húz magához, hogy a világ beleremeg, a testem megszűnik létezni, csak ő és én vagyunk.

Karon fog, beülünk az autóba, csak a szemem sarkából látom, de mosolyog. Arcára kiül az egyetlen igaz és őszinte érzés: a szerelem.

Néha még vágyom arra, hogy együtt nevessünk, de érzem, nem akarom. Csak őt akarom.

2 megjegyzés: