"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2011. december 31., szombat

2011 Évértékelő

Nem is tudom, hol kezdjem, annyi minden történt velem az évben. Éppen ezért úgy gondoltam, hogy az évértékelőmben nem a múltra, hanem a jövőbeli céljaimra, terveimre szeretnék nagyobb hangsúlyt fektetni.

A tavalyi, 2011-es évben megszereztem a jogosítványom, állandó rovatom lett a Somogyi Hírlapban, végigtáncoltam egy Ákos koncertet, néha nyertem, nyáron dolgoztam, levágattam a hajam, megmutattam a magyar pezsgést az olaszoknak, megismertem rengeteg érdekes embert, fecsketáboroztattam, megjelent az első könyvem, megbüntettek, mert a tilosban parkoltam, rengeteget táncoltam, megleptem és meglepődtem, könyvbemutatót tartottam, szerelembe estem.
Minden kihívásnak igyekeztem eleget tenni, és újakat tűztem ki célul. Most ezek következnek.

Az elkövetkező évre nagyon sok tervem van, rengeteg eredményt szeretnék elérni. Szeretnék minél többet írni, minél többet megjelenni, minél több embert boldoggá tenni. Szeretném megőrizni azokat a kincseket, akiket és amiket az előző évben szereztem, szeretnék adni, végre éretté válni, sikerrel vizsgázni, kipróbálni egy csomó új sportot, minél többet táncolni és futni, órákig szerelmesen beszélgetni, bőrig ázni nyáron.
2012-ben szalagot fogok avatni, betöltöm a 18. életévem, befejezem a középiskolát, leérettségizem, és írni fogok. A többi majd jövőre!

Jövőre, Veletek, ugyanitt!

Köszönöm, hogy olvastok, hogy olvastatok!

Sikerekben gazdag új évet kívánok Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése