"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2011. december 24., szombat

Mit kívánhatnék

mit kívánhatnék annak, akit mindennél jobban
feltétel nélkül, így vagy úgy, de örökké, érte lobban
a tűz bennem, csak érte, nincs más, ez éppen elég,
nem tudom, de mégsem hiszem, hogy ez bennem egyszer kiég.

mit kívánhatnék neked, akitől mindent megkaptam már,
aki a borús, zord éjszakán maga mellé fektet, nem félek már,
mondd, mire vársz? mi az álmod? ne, kérlek ne mond hogy én
az nem lehet, hiszen már régen a tiéd, csak a tiéd vagyok én.

mit kívánhatnék, mondd? mit szeretnék neked a legjobban:
hogy örök legyen, hogy békés és nagyon áldott,
szebb, mint a felkelő nap, igazibb mint a legszentebb álom,
hogy a tűz napról-napra, percről-percre újra fellobban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése