"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2011. december 17., szombat

Ígérem: ha tudom, szavakba öntöm

Nem tudom elhinni, de nehezen jön a szó a számra, mosoly ül rajta, egy megingathatatlan mosoly, egy csalfa, kicsit vak és kicsit álmodozó mosoly.

Nincsenek szavak, se tettek, amelyek képesek lennének bizonyítani, mennyi minden tör most felszínre bennem: mennyi érzés, mennyi dal születik bennem percről percre. Egy olyan világban élek, ahol nincs helye kudarcnak, nincs helye törésnek. Néha megbotlom, néha nem vágyom másra, csak arra, hogy úgy igazán kialudjam magam. Néha nyűgös vagyok, vagy hisztizem, mert nem úgy alakult, ahogy én szerettem volna.

Nem fogok tudni soha elégszer köszönetet mondani, kifejezni azt, ami bennem olyan elevenen él, olyan törhetetlen: hogy mennyire szeretlek benneteket. Büszke vagyok arra, hogy képes vagyok ezekről a dolgokról írni, hogy felül tudok emelkedni az eufórián. De sokkal inkább büszkébb vagyok arra, akik ilyenné tettek.

A vendégkönyvet olvasom: sok kusza írás, ezernyi személyiség, emberek, halovány képmások. Szavak. Súlyos szavak.
Ezt ti írtátok, ti vagytok benne. És egy kicsit én is.

Nem tudtam, mi az, hogy szerelem. Felelőtlenül dobálóztam a szóval, azt hittem, egyszerű ez a dolog, csak mi, emberek kavarjuk össze. Tegnap valami felfordult bennem, a világ megingott, a szívem kiütötte a bordáimat. Nagyon szeretlek.

Boldog vagyok. Eszméletlenül boldog.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt téged látni és hallani a könyvbemutatón :) sikerült megríkatnod, ami igaz, nem volt váratlan, de azért teljesítmény:) Remélem ez a boldogság még sokáig kitart, de ha egy újabb hisztidet kell segíteni kezelni, ott leszek ígérem :) Sajnáltam, hogy nem lehetek benn a szupertizesben, de ennyi és ilyen barátok mellett nehéz. Azért remélem elégé jó barátod vagyok :)
    És sok sikert az áprilisban megjelenő könyvedhez, már alig várom, hogy olvashassam biztosan az is fantasztikus lesz. És talán végül sikerül megszerettetned velem az epikai alkotásokon túl a líraiakat is. :) Csóközön :):)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Fantöpikus volt:)) Te is benne vagy a szupertizesben, drágaság:)) Puszik

    VálaszTörlés