"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. július 2., péntek

bátorság kellene...

Csak azt bánom, hogy nem vagyok elég bátor. Nincs elég vakmerőség bennem ahhoz, hogy higgyek bennünk. Nincs elég erőm és kitartásom ahhoz, hogy akármit elhiggyek rólunk.
Bátornak és önfeledten boldognak kellene lennem melletted, de én még attól is félek, hogy valójában ki vagy. Persze Te is hibás vagy: miért nem mondod, mit akarsz. Azt hittem, nem kell majd kérnem hasonlókat, bár titkon tudtam...
Mondd, miért nem vagyok elég bátor? Mit tegyek, ha le szeretnék ugrani a szikláról, de félek, vajon mi vár lent, a hegyek alján és tartok attól, hogy sosem mehetek vissza a hegytetőre?
Kérlek, ne kímélj. Inkább hagyj el, minthogy kábíts.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése