"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2011. február 28., hétfő

Alkotok

Újabban felfedeztem egy új énemet, a cikkíró vénával rendelkező diáklányt. Az elmúlt két-három hétben több, ötszáz szavas cikket is produkáltam.
Jelentkeztem egy cikkíró-versenyre, ahol megcsillogtathatom tudásom. Az alábbi linken elolvashatod egyik cikkemet, illetve kifejezheted tetszésed is.

http://www.modell-leszek.hu/hogyan-kerulj-osszhangba-magaddal/

Ezenkívül, a múlt héten Somogy megye legismertebb hírlapjában is lehetőséget kaptam egy publikációra. A "Mélyvörös sikoly" című versem jelent meg nyomtatásban.

Remélem, az elkövetkező hónapok is ilyen, alkotásban gazdagok lesznek.

4 megjegyzés:

  1. Ma jó estém van. Az előbb mentek el a barátaim. Most olvashatom a verseidet. A kedved is kezd tetszeni. Jó ez a nincszülinap!!!

    VálaszTörlés
  2. Örülök a jókedvednek. Meg a sajátomnak. Hamarosan már nem kell bekapcsolnod a gépedet, kezedben tarthatsz egy "igazi" keledórit.:D

    VálaszTörlés