"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. március 17., szerda

elfogadás

Engem a mindennapi, apró dolgok éltetnek igazán. Nem vágyom lehetetlenre, inkább beleugrom az ismeretlenbe.Mostanában szükségem van mind a fizikai, mind a szellemi erőmre. Vannak dolgok, amikkel muszáj szembenéznem, annak ellenére, hogy félek, vagy nem merek kockáztatni. Pedig bátor vagyok, erős, kitartó és nagyon is önálló.

"Fogadd el, amit az élet kínál,
és igyekezz inni az előtted álló kelyhekből.
Minden borból inni kell
- van, amiből csak egy kortyot,
másokból egy egész üveggel."Paulo Coelho


Innék belőled, minden kortyod kincs számomra. Őrülten vágyom az ízedre.
Ilyen vagyok, így kell elfogadnod. De kérlek, előtte had fogadjam el én magamat. Így neked is könnyebb lesz velem élned. Adj időt és helyet magad mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése