"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. március 23., kedd

érettségi

Újabban nagyon el vagyok havazva: a héten négy tantárgyból érettségizem. A mai napon a magyar nyelvi feladatlapot kellett kitöltenem. Mivel a magyar az erősségem (?) úgy gondoltam, hogy talán jobban fog menni. A nyelvtant nem szeretem, de mivel az egyetemi tanulmányaimhoz szükségem lesz rá, betanultam az egészet. Talán meglett az eredménye. Holnap matematikát írok, amiben közel sem vagyok annyira biztos, mint a magyarban.
Nem szeretnék elhanyagolni olyanokat, akik fontosak nekem. Rohangálok, futkosok összevissza és az is megeshet, hogy mindez felesleges...lehet, hogy elég lenne, ha vele lennék.
Mindenesetre szorítsatok, az álmaim csak mostanában teljesülnek igazán, azt hiszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése