"...mert annyit érek én, amennyit ér a szó versemben" Radnóti Miklós




2010. március 15., hétfő

tartalmas hétvége

Már említettem előzőleg, hogy igencsak eseménydús hétvége elé nézek.Mindez kezdődött egy íjászversennyel, Telki városában. A kora reggeli kelés megtette a hatását: kb. kettő órán keresztül éledeztem. Mindezt tetőzte, hogy a helyszínen kiderült, hogy én csak délután kerülök sorra. Unatkozni még időm sem volt, hiszen íjászbarátaim egy része délelőtt lőtt, no meg valakinek fényképeznie is kell. Mindeközben megtanítottam apát egy hastáncelemre (senki ne gondoljon rosszra, ezt a mozdulatot kézzel csináljuk)Sajnos a verseny rendezői csúsztak egy kicsit, így a délutáni menet két órakor kezdődött el. Mondanom sem kell, hogy eddigre még fáradtabb lettem, csupán a semmittevéstől. A verseny izgalmasnak indult, hiszen ezúttal akadt ellenfelem. Nagyon szoros küzdelemben, de sikerült nyernem. Így tehát most felnőtt női longbow kategóriában is országos bajnok lehetek.
Persze ezt is van kinek köszönni. Nos, köszönöm Andris.
Másnap, tehát vasárnap ismét újrakeltem, annak reményében, hogy ,az előzőnapi sikereim után, a hastáncversenyen is alkossak valamit. Minden bizonnyal ez is sikerült, hiszen megszereztem a (számomra) előkelő harmadik helyet. Ez olyan szempontból érdekes, hogy felnőtt nő kategóriában a harminchat induló között én voltam a legfiatalabb. Mégis sikerült, és most örülök.
Persze ezt is van kinek köszönni. Nos, köszönöm Csaba és Domi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése